Викладацький склад
 |
Скорнякова О.В.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії, голова циклової комісії комп'ютерних технологій та програмної інженерії, Кандидат педагогічних наук. Працює в коледжі з 2000 року. Закінчила Одеську національну академію зв’язку ім.О.С. Попова. За фахом – магістр телекомунікацій. У 2016 році закінчила навчання у ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" за спеціальністю " Педагогіка вищої школи"; отримала кваліфікацію " викладач Університетів та вищих навчальних закладів". Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Цифрові ЕОМ та мікропроцесорні системи», «Проектування мікропроцесорних систем», «Основи програмної інженерії». Керує дипломними проектами. Працює над питанням використання новітніх освітніх технологій навчання та формування професійних компетенцій випускників коледжу.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Суліма Ю.Ю.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 2000 року. Завідує електронно - холодильним відділенням. Кандидат технічних наук. Закінчив Одеський національний політехнічний університет. За фахом – інженер з комп’ютерних систем та мереж. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Технологія проектування комп’ютерних систем», «Операційні системи» та «Комп’ютерна графіка». Працює над питанням поліпшення якості навчання студентів шляхом запровадження нових активних інформаційних та телекомунікаційних технологій навчання.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Гаджиєв М.М.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії. Викладач-сумісник. Працює у коледжі з 1992 року. До 2007 року був головою циклової комісії КТ та ПІ. Доктор технічних наук. Закінчив Одеську національну академію зв’язку ім. О.С.Попова. За фахом - інженер-електрозв’язку. Автор навчально-методичного комплексу з дисципліни «Комп’ютерна електроніка». Працює над питанням поліпшення якості навчання студентів шляхом запровадження нових активних інформаційних та телекомунікаційних технологій навчання.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Іванова Л.В.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 2001 року. Кандидат технічних наук. Закінчила Одеський національний політехнічний університет. За фахом – інженер-програміст. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Алгоритми та методи обчислень», «Алгоритми та структури даних», «Бездротові технології». Працює над питанням поліпшення якості навчання студентів через використання інтерактивних форм і методів навчання.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Краснієнко Н.В.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 1995 року. Закінчила Одеський національний політехнічний університет. За фахом – інженер-електрик. Завідує спец. лабораторією електронно-обчислювальної техніки. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Технічне обслуговування та ремонт ЕОТ», «Основи автоматизованого проектування». Керує дипломними проектами. Працює у напрямку розвитку та удосконалення матеріально-технічної бази комісії, надає допомогу викладачам інших циклових комісій в процесі впровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Кривченко Ю.В.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 2003 року. Закінчив Інститут інформаційних технологій Одеської державної академії холоду. За фахом – інженер-системотехнік. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Комп’ютерна логіка», «Системне програмування», «Периферійні пристрої», «Охорона праці в галузі». Керує дипломними проектами. Працює у напрямку організації обміну досвідом між викладачами навчальних закладів І-ІІ р.а. напрямку «Комп’ютерна інженерія».
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Кривченко А.А.
Bикладач першої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 2007 року. Закінчила Одеську державну академію холоду. За фахом – інженер з комп’ютерних систем. Голова обласної методичної комісії викладачів напрямку «Комп’ютерна інженерія». Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Комп’ютерні мережі», «Організація баз даних», «Системне програмне забезпечення», «Вступ до фаху». Керує дипломними проектами. Працює у напрямку удосконалення навчально-методичного забезпечення самостійної роботи студентів з спецдисциплін циклу КТ та ПІ з використанням віртуально-тренінгових електронних технологій навчання.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Пахмурний О.А.
Bикладач вищої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 1982 року. Закінчив Одеський технологічний інститут ім. М.В. Ломоносова. За фахом - інженер радіозв’язку. Голова обласної методичної комісії викладачів електротехніки. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Теорія електричних та магнітних кіл», «Основи електротехніки», «Електротехніка та основи електроніки», «Електрорадіовимірювання», «Загальна електротехніка з основами електроніки». Працює у напрямку організації обміну досвідом між викладачами навчальних закладів І-ІІ р.а. напрямку «Електротехніка».
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Кунуп Т.В.
Викладач вищої категорії, викладач-методист. Працює у коледжі з 2019 р. Кандидат технічних наук. Закінчила Одеський національний політехнічний університет. За фахом спеціаліст з ІІТ. Автор навчально -методичного комплексу "Об'єктно-орієнтоване програмування". Працює над питаннями удосконалення мультимедійних засобів навчання.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Суліма Ю.Є.
Bикладач першої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 2007 року. Закінчила Одеський національний політехнічний університет. За фахом – інженер з комп’ютерних систем та мереж. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Комп’ютерна графіка», «Комп’ютерна техніка» та «Прикладна теорія цифрових автоматів». Керує дипломними проектами. Працює над питанням запровадження в навчальний процес підходів до оцінювання знань студентів через використання контролюючих програм та ПК.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Матвеєв І.І.
Bикладач другої кваліфікаційної категорії. Працює у коледжі з 2011 року. Закінчив Одеський національний політехнічний університет. За фахом - інженер-конструктор КПРА. Завідує лабораторією системного програмування. Автор навчально-методичного комплексу з дисципліни «Чинники працевлаштування за фахом». Працює у напрямку розвитку та удосконалення матеріально-технічної бази комісії. |
 |
Скорняков В.С.
Працює у коледжі з 2013 року. Закінчив Одеську національну академію зв’язку ім.О.С.Попова. За фахом – інженер радіозв’язку, радіомовлення та телебачення. Адміністратор ЄДЕБО. Автор навчально-методичного комплексу з дисципліни «Матеріали та елементна база». Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст». Працює у напрямку розвитку та удосконалення матеріально-технічної бази комісії. |
 |
Медведєв А. О.
Працює у коледжі з 2017 року. Закінчив Одеський національний політехнічний університет у 2017р за спеціальністю «Автоматизація та комп’ютерно інтегровані технології» з відзнакою. За фахом – інженер-програміст. За сумісництвом працює інженером-програмістом у консалтингової компанії. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Об’єктно-орієнтоване програмування», «Конструювання програмного забезпечення» та «Бази даних». Область наукових інтересів: розробка алгоритмів для обробки великих даних та удосконалення методів та алгоритмів для обробки кардіо-сигналу в області медичної інженерії.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
 |
Сологуб К. В.
Працює у коледжі з 2019 року. Закінчив Одеський національний політехнічний університет. За фахом – інженер-програміст. Автор навчально-методичних комплексів з дисциплін «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» та «Крос-платформне веб-програмування». Працює над питанням удосконалення навчання студентів у дистанційній формі.
Результати професійної та наукової діяльності викладача.
Відомості про підвищення кваліфікації викладача.
|
Комісія комп'ютерних технологій та програмної інженерії (КТ та ПІ)
Комісія комп’ютерних технологій та програмної інженерії (КТ та ПІ) ВСП «Одеського технічного фахового коледжу Одеської національної академії харчових технологій» є випусковою і здійснює підготовку фахівців за освітнім ступенем «фаховий молодший бакалавр» за освітніми програмами:
«Обслуговування комп`ютерних систем та мереж»
«Комп`ютерна графіка та Web-дизайн»
«Безпека комп`ютерних систем та мереж»
«Розробка програмного забезпечення»
та за освітнім рівнем «бакалавр за напрямком підготовки 123 – «Комп’ютерна інженерія».
Ознайомитись із навчальними планами за усіма освітніми ступенями можна за посиланням.
Ознайомитись із навчальними програмами за усіма освітніми ступенями можна за посиланням.
На даний час у складі циклової комісії працює 18 викладачів, з них:
- на постійній основі – 12
- на засадах зовнішнього сумісництва – 6
Серед яких
- кандидатів наук – 9
- докторів наук - 1

Основною метою діяльності комісії є якісна підготовка і випуск кваліфікованих конкурентоспроможних фахівців для галузі 12- «Інформаційні технології»
Досягнення мети відбувається через:
- збільшення інтелектуального потенціалу комісії, розвитку матеріально-технічної бази, підвищення професіоналізму викладацького складу;
- впровадження інноваційних методів організації освітнього процесу, вживання новітніх освітніх технологій;
- розвиток матеріально-технічної бази комісії;
Досягнення окресленої мети передбачає здійснення наступних заходів:
- поліпшення якості навчання студентів шляхом запровадження нових активних інформаційних та телекомунікаційних технологій, інтерактивних форм і методів навчання, розширення застосування електронних інформаційних ресурсів та іншого програмного забезпечення;
- поглиблення загальної інформаційної підготовки студентів, формування у них вміння ефективно використовувати комп'ютерні та інформаційно-комунікаційні засоби, що сприятиме розвитку їх інформаційної культури, розширенню застосування у майбутній роботі технологій і ресурсів;
- підготовка методичного та навчально-організаційного забезпечення самостійної роботи студентів з дисциплін комісії на електронних та паперових носіях;
- забезпечення необхідної якості навчально-методичних розробок, підготовлених викладачами комісії.
Навчально-методична робота розглядається як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівнів та професійної майстерності викладачів.
Викладачі комісії КТ та ставлять перед собою за мету не тільки надати майбутнім фахівцям знання, але й сформувати мотивацію, виховати прагнення до їх постійного оновлення, власного самовдосконалення.


Основними пріоритетними напрямками діяльності комісії є:
1. Вдосконалення змісту навчальних дисциплін комісії та участь у формуванні робочих навчальних планів:
1.1. Удосконалення змісту робочих навчальних планів спецдисциплін з урахуванням професійної спрямованості їх викладання. Зміст та структура дисциплін комісії повинні в більшій мірі враховувати специфіку майбутнього фаху, результати наукових досліджень в даній галузі діяльності, а також державні нормативно-правові документи та нормативи МОН України;
1.2. Постійне оновлення програм навчальних дисциплін з урахуванням сучасних вимог й актуальності;
1.3. Адаптування програм навчальних дисциплін до європейського освітянського простору;
1.4. Участь викладачів комісії у науково-методичних конференціях і семінарах для вивчення й узагальнення шляхів ефективного розвитку майбутнього фахівця;
1.5. Застосування у процесі навчання ролевих та ділових ігор, індивідуальних практичних завдань, тестових опитувань та інших форм інтерактивної підготовки, що дозволить закріпити теоретичні знання і розвинути навики практичної роботи у студентів;
1.6. Підготовка до друку і видання підручників і навчальних посібників з дисциплін комісії, а також підготовка до перевидання тих матеріалів, що отримали широке визнання у студентів та викладачів;
1.7. Розроблення підручників з профільних дисциплін комісії принципово нової якості змісту, що відповідає моделі підготовки фахівця для роботи у технічній сфері;
1.8. Розроблення та поліпшення навчально-методичної літератури для самостійної роботи студентів з використанням віртуально-тренінгових електронних технологій навчання;
1.9. Розробка дистанційних курсів навчання з спецдисциплін комісії, на основі інформаційних і комунікаційних Інтернет-технологій;
1.10. Запровадження системи контролю якості навчальної діяльності студентів, запровадження в освітній процес нових підходів до оцінювання знань студентів через використання контролюючих програм та ПК;
1.11. Розробка навчально-методичного забезпечення виробничої практики та переддипломної, заснованого на реальному практичному матеріалі;
1.12. Організація ефективної системи керівництва і надання кваліфікованої допомоги студентам під час підготовки курсових та дипломних робіт з метою їх впровадження в господарську діяльність установ, організацій, підприємств;
1.13. Розвиток індивідуальних форм методичної роботи: стажування, консультування, взаємовідвідування занять, через самоосвіту.
2. Активізація організаційної діяльності комісії.
2.1 Підвищення науково-педагогічного рівня викладачів комісії через планове підвищення кваліфікації викладачів комісії в державних установах, на кафедрах вищих навчальних закладів, а також через стажування на підприємствах міста;
2.2. Проведення на регулярній основі науково-методичних семінарів комісії і науково-практичних конференцій, на які запрошуються провідні фахівці з державних установ та підприємств міста та області;
2.3. Сприяння впровадженню науково-дослідних розробок комісії у навчальний процес;
2.4. Залучення кращих студентів коледжу до участі у роботі комісії з урахуванням їх специфіки навчання та майбутньої професійної спрямованості;
2.5. Розвиток кадрового потенціалу комісії, стимулювання підвищення кваліфікації кадрів;
2.6. Виявлення, вивчення, узагальнення і поширення досвіду роботи провідних викладачів комісії;
2.7. Надання методичної допомоги викладачам інших циклових комісій в процесі впровадження НІТ у навчальний процес.
3. Інформатизація діяльності комісії, інформаційні ресурси і технології підготовки фахівців.
3.1. Активізація використання інноваційних елементів, необхідних для досягнення високої якості освітніх послуг, що надаються комісією та забезпечення конкурентоспроможності випускників;
3.2. Поліпшення іміджу комісії, що сприятиме збільшенню чисельності абітурієнтів, удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців, що сприятиме їхньому працевлаштуванню;
3.3. Активізація творчої діяльності викладачів комісії на базі сучасних засобів створення, редагування і тиражування навчально-методичної літератури;
3.4. Створення сайту комісії, розміщення на ньому навчально-методичних матеріалів, що дозволяють проводити навчання за допомогою різного рівня комп'ютерних технологій.
4. Розвиток і вдосконалення матеріально-технічної бази комісії.
4.1. Постійно дбати про технічне переоснащення, оновлення та збереження обладнання і устаткування у кабінетах та лабораторіях, закріплених за комісією;
4.2. Впровадження у навчальний процес новітніх програмних продуктів для персональних комп'ютерів з дисциплін комісії;
4.3. Технічне переоснащення комп’ютерного парку, придбання ліцензійних інформаційних та навчальних комп’ютерних програм;
4.4. Придбання технічних засобів навчання, сучасного лабораторного обладнанням, модернізація аудиторій, заміна меблів та забезпечення їх інвентарем;
4.5. Виконання щорічних планів заходів щодо зменшення споживання енергоресурсів;
4.6. Забезпечення комплексних заходів з охорони праці та техніки безпеки.
5. Профорієнтаційна робота комісії.
5.1. Продовжувати активну пропаганду науково-технічного та інтелектуального потенціалу як коледжу в цілому, так і комісії зокрема;
5.2. Посилювати профорієнтаційну та рекламну роботу комісії;
5.3. Посилити зв'язки комісії з ЗВО, технікумами та ліцеями технічного профілю;
5.4. Організовувати і проводити Дні відкритих дверей у межах заходів, що проводяться у коледжі;
5.5. Реалізація механізму державних гарантій працевлаштування випускників, надання допомоги у пошуку першого робочого місця, підтримка дієвих зворотних зв‘язків з випускниками;
5.6. Покращення контактів з підприємствами, організаціями з метою поліпшення якості практики і працевлаштування студентів та випускників;
5.7. Посилення роботи з випускниками та підприємствами для збільшення матеріальної допомоги на потреби матеріальної бази коледжу.



Матеріальна база комісії КТ та ПІ знаходиться на високому рівні – кабінети і лабораторії, що оснащені достатньою кількістю комп`ютерів та периферійних пристроїв, локальними мережами із широкосмуговим доступом до мережі Інтернет, сучасними учбовими стендами.
В учбовому процесі та позакласних заходах (студентські конференції, гуртки, збори, презента-ції) використовується мультимедійне обладнання, що сприяє підвищенню рівня якості засвоєння матеріалу. З використанням мультимедійного обладнання проходить захист дипломних та курсових проектів, а також відеодемонстації матеріалів з місць проходження виробничих практик.
Практичне навчання складається з п`яти видів практик:
- навчальної практики по отриманню робочої професії,
- радіомонтажної практики,
- комп`ютерної практики
- технологічної практики
- переддипломної практики.



Практики проходять у лабораторіях коледжу, а також на підприємтсвах міста Одеси та області, на яких студенти оволодівають практичними навичками та закріплюють теоретичні знання.
Завершальним етапом підготовки фахівців у коледжі є Державна атестація випускників, яка проводиться шляхом захисту дипломних проектів і дає змогу визначити рівень підготовки за спеціальністю, систематизує та розширює теоретичні та практичні навички студентів.
На базі коледжу регулярно проводяться конкурси й олімпіади з інформатики і програмування, студенти комісії беруть участь в обласних і Всеукраїнських олімпіадах.